Ångest men nu är det gjort

Ja så har det då äntligen hänt!
Som jag har våndats och funderat.
Ställt frågor och bett om hjälp att förstå något av detta mysterium som för så många är självklarheter.

Men det är som jag säger till Lejonet; jag fattar lika lite om datorer som du begriper virkmönster!
Fast det är ju inte riktigt sant...för jag förstår nog liiite mer än han gör...nåja...

I alla fall....
Jag har blivit med laptop.
Skönt att slippa sitta i det lilla rummet där tvätten brukar hamna på sin väg till garderoberna.

Lejonet menar att det nu kommer att regna inlägg från mig.
Helst bör jag flytta till Wordpress också...
Ja, vi får väl se.
Jag och leksaken måste känna på varandra lite först.
Men visst är den trevlig!

För en snål smålänning var det ett stort steg att lägga några sköna tusenlappar på denna lilla burk.
"Snålänning, my ass" tänker väl Lejonet som snällt tassade med i alla upptänkliga affärer medan jag gjorde av med en tusenlapp på kläder och skor till barnen, roliga nagellack, en pissgul matta, två klänningar, skruvar, spiralfjäder och andra användbara ting.

Nu ska jag bara göra av med fler stålar på möbler.
Brorsan tipsade mig om en annons på blocket idag.
En tjej vi känner litegrand som säljer en tresits soffa, en fåtölj med pall och ett soffbord.
Allt till det nätta priset av 1500kr!
Nej, det är inte skräp.
Snygga möbler!
Ni kanske får ett foto vad det lider...(när jag lärt mig)

Imorgon blir en jävulsdag.
Upp 05.15.
Jobba till tre.
Klippa mig halv fyra.
Hem, äta.
Börja jobba igen 18.00.
Kolla på möbler 20.30.
Sen hem!!

Puss och god natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0