Utkast: Jag bara ...

Jag bara sitter här.
Är trött och håglös.
Det är så mycket jag skulle ta itu med.
Städa till exempel.
Men min rygg vill inte vara med på det.
Det blir nog jul i alla fall.

Baka och göra köttbullar, hade jag tänkt, nu när barnen är hos sin far.
Men pengarna är slut så jag kan inte köpa grejor till varken bak eller mat.

Så jag bara sitter här och har ont i min rygg.
Utanför är det kolsvart.
Funderar på att ta ficklampan och stappla iväg uppåt skogen.
Tror inte att jag kommer så långt men "Bollan" vill säkert ut.

Tog ut spiralen för tre veckor sedan.
Jag vill bli mig själv igen.
Veta att jag är ledsen för att jag är ledsen och inte påverkad av hormoner.
Blöder och blöder hela tiden.
Kroppen är i chock.
Snälla lugna dig lilla kropp och bli bra igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0