Ett av mina fel

Det är något fel på mig.
Är det bara jag som fungerar så..?

Jag kan inte få ihop rollen som mamma med rollen som älskarinna/livspartner.

En av de stora anledningarna till att äktenskapet gick i kras.

När jag är med mina barn så är jag MAMMA.
Sex finns inte ens som en miniatyrbild i mitt sinne.
Jag kan inte riktigt dela mitt fokus mellan barn och en man.
Tyvärr får mannen en mindre roll än jag önskar.
Jag är inte så enkel att vara med....

Kanske har det med min bild av MODERN att göra?
En Mor är inte kåt eller lidelsefull inför sina barn.
En Mor har inga lustar.

En Mor är ren och ädel.

En Mor väljer aldrig Mannen före Barnen.


Jag säger inte att det är rätt.

Men det är nog så det funkar i mitt i huvud.


Jag har många brister.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0