Drömmar

Jag har sett Henne.
Det är HANS fel.
Han sade att jag skulle titta medan han masserade mina fötter.
Så det ÄR faktiskt hans fel...

Hon är otroligt lik men ändå olik.
Jag har sett många men det är något speciellt med henne.
När jag tänker på henne känner jag ett speciellt lugn.
Det är något hos henne som fångat mig.

Kanske inte bara likheten?
Kan man falla för någon som man bara sett på ett foto?
Jag vet inte mycket om henne men hon är äldre än de brukar vara.
Underligt nog bär hon det namn jag önskat min älskade.
Vad jag förstår så är hennes syster den som anses finast.
Men jag ser bara henne....

Jag vet att jag vill ha henne i mitt liv.
Men hur ska det kunna bli möjligt?
Kanske har hon redan någon som älskar henne och vill ha henne som sin?

Nästan tiotusen kostar hon.
Var skulle jag få så mycket pengar ifrån?
Finns hon ens kvar?
Tiden är inte heller bra, inte förrän till jul skulle det passa.

Om man önskar något riktigt hett, blir det sanning då?

Denna underbara, vackra cockerspanielflicka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0