Vårkänslor

Jag brukar undra om män verkligen kan känna lika stark lust
som en kvinna.
Vad tror du?

Vissa dagar i månaden är kroppen som ett glödande kol.
Varje rörelse blir sensuell.

Andningen högre upp i bröstkorgen.
Brösten tunga, svullna och längtande efter beröring.

Underlivet känns svullet, fuktigt och fyllt av begär.
Krampar och vill mättas.

I tankarna bilder av sex i olika varianter.
Nästan vilken man som helst skulle kunna duga.
Eller varför inte en underbar kvinna?
Som förrätt i alla fall....

I vårt förhållande ska det sägas att Han är mycket manlig.
Jag får väl anses som mycket kvinnlig.

Men ibland skiftar vi roller totalt.

Han messar att han är kramsjuk och längtar efter närhet.
Lite varmt, romantiskt och kvinnligt (?), sådär.

Själv vill jag svara med stora bokstäver JAG VILL KNULLA!!
(manligt?)
Men vågar förstås inte...

Och inte fan blir man gladare av att dessa dagar alltid tycks inträffa när vi är 35 mil ifrån varandra.......


Kommentarer
Postat av: lejonet

endast min blygsamhet är min censor vet du väl...blink

2009-04-07 @ 16:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0