S t r e s s

Jag har väldigt lätt för att känna mig stressad.
Frustrerande då att jämt får höra att jag ser så lugn ut.
Lugn yta - kaos inuti.

Märker att hjärnan stängt av när jag kommer ut från affären
utan färsen som jag skulle gjort köttbullar av ikväll.
Istället tog jag en skinka.
Hjärnan tänkte väl "kött" och så blev det som det blev.
Hade också med mig choklad och kokosfett eftersom
ischokladen liksom bara går upp i rök här hemma
(har gjort tre satser!)
men inte köpte jag några formar...och inte heller några
nötter så jag kunde göra trillingnötter.

Pengarna bara rinner iväg...
Har 275 kronor kvar på kontot och då har jag ändå
nallat av sparpengarna mer än en gång redan.
*suck*

Istället för köttbullar får det väl bli fortsatt paketinslagning ikväll.
Medan snön faller försiktigt över Skandinavien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0