Annorlunda

Kvällen blev inte riktigt som jag tänkt mig men bra ändå.

Barnens far ringde på morgonen och sade att han fått hämta dottern på dagis
eftersom hon kräkts.

Vi bestämde att jag skulle hämta sonen på skolan och sedan skulle han stanna
kvar hos mig och slippa vara i det sjuka hemmet.

Sonen och jag åt snabb middag och sedan gav vi oss iväg till idrottsskolan.
Efter det åkte vi och handlade och sonen önskade glass.

Så när vi väl var hemma strax efter åtta mumsade vi glass (vi älskar båda chokladglass)
och såg ett program om odlad lax.

Det var riktigt mysigt att få vara ensam med sonen för en gångs skull.
Jag tror vi behövde det.

Nu är det sängdags för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0