Kåthet dämpar hungerkänslor

Ja, som ni vet så har jag inte längre något preventivmedel.
Glada i hågen inhandlades kondomer
och vi tänkte väl att det skulle funka bra.

Men jag måste säga att känslan försvinner väldigt mycket.
Kondomen blir torr trots glidmedel och det känns som
att ha en plastpåse i sig.
Inte kan man heller vara lika spontanoch bara krypa intill
och låta lemmen glida in.

Vi är väldigt lekfulla båda två och kelar och hånglar mycket.
Sexar loss en stund och förlorar oss sedan i kärlekskänslor,
börjar sedan om och njuter av närhet, ömhet och lust.

Kondomer känns som ett hinder i vår spontana lek.

Några andra preventivmedel kan jag inte ha av hälsoskäl.

Så vad gör man?

Tar kål på ett fantastiskt sexliv med kondomer?
Eller ska man våga sig på att köra med avbrutna samlag?

Jag fyller snart 39 år.
Mina två barn har jag fått på första försöket.
Jag vill helst inte ha fler barn men det skulle inte vara en katastrof.
Mest skulle det väl bli bökigt eftersom vi inte kan flytta ihop.

Knipsa ledningarna känns inte heller rätt för någon av oss.....

Vad säger ni om vårt dilemma?

Kommentarer
Postat av: L

Intressanta obserationer; "...känns som en plastpåse..." - det ÄR en plastpåse!

Kondom ÄR ett preventivmedel!



Avbrutet är ingen bra idé enligt min erfarenhet...

2009-02-22 @ 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0