Klädsugen

Jag är så sugen på att köpa lite nya kläder.
Surfar runt på nätet och tittar.
Mest på klänningar.

Lägger några varor i varukorgen.
När jag tittat klart tar jag bort dem igen.

Jag har inte råd.

Letar mönster också.
Hittar fina tyger.
Jag är fena på att sy kläder.
Men att sy själv blir inte billigare än att köpa nytt.
Tyvärr.

När köpte jag något till mig själv senast?
Juni förra året.
Nä, nu ljuger jag.
Jag köpte en top för 35 kr strax före jul.
Samt två kjolar för 25 kr styck på second hand.

Jodå.

Nya skor behövs verkligen också.
Verkligen.
Det får helt enkelt inte bli vår för jag har inget att ha på fötterna utom
vinterkängor.

Har du kläder över i storlek M - skänk dem till mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0