Näe nu!

Näe....det här går inte längre....

Jag, och säkert många andra, har intresserat sig för de "nya" rönen att fett är nyttigt.
Alltså har jag infört bra fett i min kost och plockat bort en massa kolhydrater.

Men jag är lika hungrig för det.
Måste ha mat var tredje timme för att fungera.
Eftersom fett ska vara så nyttigt och mättande har jag ätit feta matvaror.

Med den hemska effekten att jag gått upp en massa (=5kg) i vikt.

Jag känner inte igen mig.
Känner mig tung och otymplig.
Runt midjan har det vuxit fram en simring.
(som iofs kan vara praktisk vid bad men med den trista bieffekten att jag inte vill visa mig i badkläder så allt faller liksom där)

Jag vet precis vad jag ska göra.
Lyssna på vad MIN kropp vill ha.
Men det verkar så svårt.
Vet inte hur man gör!

Men nu tänker jag dra ner på allt det feta och äta mer grönsaker.
Jag vill bli smal och normal igen.

Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0