MILF

Hört på jobbet.

22-årig blond pojke: "Det blir så snabbt tråkigt."

Jag : "Det tyckte jag också förr."

Ung blond pojke : "Jag tröttnar."

Jag : "Så kände jag också förr."

Ung blond pojke : "Det är jakten som är det roliga."

Jag : "Tyckte jag också förr."

Ung blond pojke : "När man fått den man vill är det inte roligt längre."

Jag : "Så kände jag också förr."

Ung blond pojke : "Vad vi är lika! Du borde välja mig istället!"

Jag ler.

Ung blond pojke : "Vilket lag håller S på? Om han håller på *fotbollslag* måste du göra slut!"

Jag : "Aldrig i livet!"

Tystnad

Jag : "Så har jag aldrig sagt förut....jag har alltid tyckt att alla är utbytbara..."

Ung blond pojke : "Det är de."

Jag : "Det tyckte jag också i din ålder."

Ung blond pojke : "Men du är väl typ 8 år äldre än jag?"

Jag skrattar : "Du får nog lägga till lite. 17år"

Ung blond pojke : "Va?! Är du 39??"   (rodnar)

Jag : "Jag kunde vara din mamma."

Ung blond pojke : "Du är i alla fall en MILF"

Kommentarer
Postat av: *P*

skrattar



Den du! =0)



Märkligt fenomen egentligen - det där MILF:andet.

2009-07-13 @ 20:31:57
URL: http://pbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0