Semestertid

Så har då semestertiden äntligen kommit även för mig.
Igår kväll, när den käre S och hans barn, börjat den långa färden
hem till sitt, drabbade Den Stora Tröttheten mig.

Jag gjorde absolut ingenting.
Satt på trappan lite.
Åt lite.
Satt i soffan lite.
Såg på TV lite.
Åt glass (lite...)

Imorse vaknade jag klockan fem.
Som kroppen är van att göra.
Släppte ut Skrållan, gick på toa, lade oss igen.

Klockan åtta hörde jag att den gamle hade vaknat
så då släpptes även han ut.
Jag lade mig i sängen igen för att lyssna på Peje i
Ring så spelar vi.
Lät Skrållan kom upp i sängen och så somnade vi igen...
Vaknade strax innan tio.
Jag behövde tydligen sova.

Åskan dånade över huset någon gång på morgonen.
Regnet hamrade på taket.
Nu är det mer ett stilla sommarregn och himlen är dystert grå.

Förmodligen får jag mina barn idag
Innan dess behöver jag handla lite.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Älsklingen var ju här ett par dagar.
Bortskämda som vi är, att kunna ge och få, odelad uppmärksamhet
var det stundtals en aning frusterande.

Men vi lyckades stjäla åt oss ett par alldeles egna stunder.

Hörde plötsligt ett plask i poolen.
Där låg han, i all sin sköna nakenhet, och log.
Självklart kunde jag inte låta bli att göra detsamma.

Efteråt stod vi och lät solen torka oss.
Jag slogs än en gång av hur mycket jag tycker om att vara naken.
Speciellt ute eller i vatten.
Det är en helt underbar känsla.
Mer och mer rinner dessutom blygseln av mig.
Extra skönt är det att ha en käresta som inte heller är pryd.
Vi har inte på något sätt perfekta kroppar men är vackra ändå.

Automatiskt stänger jag av lusten när det finns barn i närheten.
Men en enda lätt strykning av hans hand på mitt nakna bröst
sänder lustfyllda rysningar genom hela kroppen.

Det finns en mycket stark passion mellan oss och det älskar jag.
Men passionen finns där för att vi stimulerar varandra mentalt.
Det är grunden till allt.

Sen att ett Lejon och en Vädur är en Perfect Match kanske också
har en del med det att göra.







Kommentarer
Postat av: *P*

suckar lyckligt



Underbart och frustrerande!



Perfect match för en Vattuman då? Finns den?!

2009-07-18 @ 22:34:55
URL: http://pbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0