Det gick åt pipsvängen igen

Tänkte förut idag att det är lätt att äta lite när det är så varmt.
I alla fall säger "alla andra" det.
De är minsann inte hungriga!
Eh...nähä?

Kom hem vid två.
(Ja på mitt jobb slutar vi tidigt så här års - å andra sidan går jag upp kl. 05)
Då hade jag inte ätit sedan nio.

Att ställa sig och laga mat då är inte att tänka på.
Jag vill ha mat - NU.

Kaffe, två mackor+två knäckebröd med salami och rödbetssallad, och med
glasskeden i högsta hugg, kom jag tänka på vad jag tänkt tidigare idag.
Det funkade inte idag heller.

Jag är helt enkelt en jäkligt hungrig människa och kom inte dragande med
LCHF och påstå att man håller sig mätt längre, för det funkar icke på mig.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bland det första jag gör när jag kommer hem, nu när det är så varmt, är
att ta av mig "uniformen".

Det är sagolikt skönt att få gå omkring naken, precis som man är.

Det är väl en av anledningarna till att jag aldrig skulle trivas i ett villaområde ;-)

Igår kväll gick jag ut och satte mig på altantrappan och borstade tänderna.
Hundarna tassade runt i gräset tillsammans med katterna.
Trettio meter ifrån mig stod ett rådjur och betade alldeles lugnt.

Det är vardagslycka.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag vet inte hur ni känner men jag får lust till älskog när det är sånt här väder.
Eller beror det på att det är ett tag sedan?

I midsommar var det för mycket barn runtomkring för att det skulle kännas okej.
Så vad är det nu? Tre veckor sedan?

Tänk vilken skillnad ändå.

När jag var gift var det ett gissel.
En bävan varje dag.
Jag ville inte och hoppades att han inte skulle vilja.
Visst kan man säga nej - i teorin.
Men i praktiken är det inte lika lätt.
Bättre att släppa till och så visste man att det var lugnt ett par veckor.

Annat är det med den käre S.
Med honom är sex en kär lek och lusten är alltid så fylld av glädje.
Det finns inga givna regler.
Ibland leder det till sex, lika ofta inte, men känns lika tillfredsställande
och njutningsfullt hur det än blir.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sommarens MÅSTE : nakenbad






Kommentarer
Postat av: *P*

Det är precis så det ska vara, om jag får önska. Mycket glädje och lek, improvisation.



drömmer lite



Å du? Det kom bara reklam i lådan. snyft

2009-06-29 @ 16:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0