Blomma

Det är nog dags att på allvar fundera på vad jag vill.
Hur jag vill vara.
Vad jag vill göra.
Inställningen till livet.

Jag vet sedan tidigare att om man talar om för sig själv vad man vill,
så kommer det inom kort att bli så.

Det är som om rena och sanna önskningar slår in.
Det känns i kroppen när man verkligen menar det man önskar/vill.

Tänkte därför skriva ner några saker.
Som en liten minneslista.

Vissa saker skrämmer mig och därför gör jag dem inte.
Fast jag egentligen vill.

Det är dags att möta rädslorna.
Våga göra det jag längtar efter.

En del saker kanske inte är märkvärdiga för någon annan.
Men det är MIG det handlar om.
Den jag är och vill vara.

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Jag vill måla.

Jag vill skriva.

Jag vill byta klädstil.

Jag vill känna att jag klarar mig bra ekonomiskt.

Jag vill känna att jag hinner allt jag vill.

Jag vill känna styrka, glädje, harmoni och tacksamhet.

Jag vill älska mig själv, precis som jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0