Vikt(iga) kvinnor

Ibland kan jag önska att man samlade några kvinnor i min ålder och äldre.
Då skulle vi kunna fråga varandra om livet och hur vi ser på saker och ting.

Något som ständigt snurrar i mitt huvud är det faktum att jag gått upp
nästan tio kilo i vikt. Jag är så otroligt ledsen för det och känner mig så
maktlös.

Camilla Läckberg har vid något tillfälle berättat att hon tänkte på
hur hon såg ut och vad hon åt och ätit, nästan hela tiden förut.
Sen började hon med GI och gick ner 17 kilo eller så.
Jag kan verkligen känna igen mig i det där ältandet.
(Fråga S:et får ni höra...)

Hur tänker ni andra kvinnor?
Har du några extra kilon och hur ser du på det?
Gillar du dig själv ändå och skiter i att du gått upp en storlek eller två?
Eller känner du dig klumpig, ful och misslyckad?

Jag vill gärna höra hur just DU tänker! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0