Ge mig vår!

Jag har så många idéer jag vill sätta i verket.
Barnen har bytt rum med varandra och det är mycket fix
innan vi kommer i ordning.

Jag måste sy gardiner till sonen och jag vill sy nya till köket
men har inte den mellanspets som jag tänkt mig så det går inte.

Igår flängde vi runt i byn.
Biblioteket.
Willys.
IKEA.
Där vi även åt middag.
Maxi.
Återvinningen.
Klockan var tre innan vi var hemma!

Idag måste jag fortsätta med gardinerna.
Klippa sonen.
Baka muffins och kakor.
Dottern vill åka skridskor.
Måste prova skridskorna också ja...tror inte att sonens passar.

Jag är jättesugen på att ta bort ljusstakar och stjärnor nu.
Allt det andra plockade jag bort i helgen.
Nu vill jag ha ljus!
Ljust grönt, milt gult, mjukt rosa.
Jag vill ha Påsk!



Kommentarer
Postat av: *P*

Åj, vad du är aktiv!

Visst längtar man efter LJUS nu!? Samma sak, varje år. =0)

2010-01-05 @ 16:24:37
URL: http://pbloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0