Hel, helare, healing

Sitter i solen och läser om healing.
Känns som jag redan vet, på något sätt.
Gör ju lite sånt, då och då, bara så där.

Ska testa lite på en ledsen krukväxt.
Man kan inte göra fel, står det i boken.
Låter ju bra...

Läser också om varför det känns som man känner
vissa personer, fast man just mötts eller bara "hörts"
via blogg eller mail.
Något med auran och att man har en "fläck" på samma
ställe i sin "auraDNAspiral".
Vad det än är, så är det något som händer mig då och då.
Lika spännande och härligt varje gång.

Skickar en särskild hälsning till min vän "L" som jag mötte
för mer än tio år sedan.
Vi började samtala på en blogg och vi pratar än...
Skulle kunna ringa honom mitt i natten om jag behövde.
Fina L...hoppas du får en härlig sommar!

Ha det fint, ni som är här och läser ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0