Lycka är...

Efter två timmars hästpyssel och ridning,
tillsammans med S dotter och ett gäng andra,
ser jag när jag går hem att tvätten hänger på vindan.

När jag öppnar dörren ser jag att dammsugaren varit framme.

Jag följer sladdens spår och hittar käre S inne på toaletten
med toaborsten i högsta hugg.

På diskbänken är det skinande rent.
Barnens sängar är bäddade.

Kan man bli annat än lycklig?

Här är en man som tänker själv och ser att det behöver städas.
Utan att tveka hugger han i när jag är ute och roar mig.

För mig är detta så ovanligt att det förtjänade ett blogginlägg.
Jag har aldrig förr träffat en man som gör sådana här saker
utan tjat och mutor med sex.

Käre S, du är en riktig pärla! Tack, för att du gjorde så fint idag! (och alla andra dagar)

Kommentarer
Postat av: Snurran

Det har sina fördelar att "hitta" en man som har ansvar för eget boende och egna barn. De har nog lärt sig se dammtussarna :-D

2010-05-03 @ 19:35:03
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus/
Postat av: Aelvan

Ha ha! Ja, en del kanske! Mitt ex har det INTE! ;)

2010-05-04 @ 18:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0